دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام پرچم من

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176320
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



Ehsan%20Haghshenas%20 %20Parchame%20Man دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام پرچم من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حق شناس به نام پرچم من با بالا ترین کیفیت

ترانه : محمد کاظمی ، آهنگ : ماهان بهرام خان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان حق شناس به نام پرچم من :

پاهای من با خستگی خیلی غریبه

من پرچمم بالاتر از دست رقیبه

جایی به جز ایران پر از عاشق ندیدم

من بازیه عشق و به دنیا یاد میدم

قلب یه ایرانی مثل یه دریا می مونه

هر کی رقیبه ما شه از ما جا می مونه

قلب یه ایرانی مثل یه دریا می مونه

هر کی رقیبه ما شه از ما جا می مونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس به نام پرچم من

♫♫♫♫♫♫

قلب یه ایرانی مثل یه دریا می مونه

هر کی رقیبه ما شه از ما جا می مونه

ما اسممون رو قله ی کوه ها می مونه

پرچم همیشه بالاست بالا تر می مونه

قلب یه ایرانی مثل یه دریا می مونه

هر کی رقیبه ما شه از ما جا می مونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس به نام پرچم من

♫♫♫♫♫♫

قلب یه ایرانی مثل یه دریا می مونه

هر کی رقیبه ما شه از ما جا می مونه

 

MP3 – 128

Ehsan Haghshenas – Parchame Man

 

نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت14:39---16 فروردين 1393
سلام کجایی نیستی دیگه

hadafesabz
ساعت20:25---10 فروردين 1393
دانلود رایگان کتاب 13 گام تا رسیدن به ثروت

پول فقط با کمی حساب کتاب و شانس به دست نمی آید

برای موفقیت در این راه باید نحوه تفکر خود را تغییر دهید

افرادی در این راه موفق شده اند که خصوصیات اخلاقی ویژه ای داشته اند

در سیزده فصل با نحوه رفتار و عادتهای فکری افراد ثروتمند آشنا شوید

حاصل 20 سال تحقیق و مطالعه زندگی افراد موفق

نوشته: ناپلئون هیل

برای دانلود رایگان این کتاب ارزشمند به آدرس زیر مراجعه نمایید:

www.yon.ir/freebook


الهام
ساعت14:18---17 اسفند 1392
سیلام نه باوا نمیخواد خودت میایی میزاری حالا یه کوچولو التماس کن تا برات بیارم بخوری جون بگیری ولی از من گفتن قندت میره بالا

الهام
ساعت12:09---12 اسفند 1392
سیلام خوبی خوشی سلامتی نمیارم برات چون قندت میره بالا هه چرا خوشت نمیاد ازش بابا مگه بابا بزرگی تو که میگی از ما گذشته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : احسان حق شناس ,دانلود آهنگ ,

نویسندگان

لینک دونی